SINGLE-TEACHER TEACHING IS BETTER THAN CO-TEACHING

Introduction

The typical classroom model has one teacher leading a class. Co-teaching is another classroom model that involves two teachers teaching a group of students. It may seem beneficial to have two teachers in the classroom. However, co-teaching is more complicated than you may think. There are benefits and disadvantages to each classroom model. Today our debaters will discuss which classroom model is better. Will it be a single-teacher or a co-teaching approach? Let’s find out what Henry and Ashley think about this interesting topic.

Henry (Constructive)

Single-teacher teaching is better than co-teaching. For co-teaching to be effective, teachers need to constantly work as a team. This is harder than you imagine. Teachers often have different teaching styles. One teacher may prefer an authoritative teaching approach. The other teacher may be more easygoing. Therefore, teachers may not agree on how they should deal with the class. It is better for students to form a relationship with one teacher. Having two teachers in the same classroom could be confusing for the students.

Ashley (Constructive)

Co-teaching is better than single-teacher teaching. Co-teaching allows two teachers to share their knowledge with their students. Everyone knows that two heads are better than one. Also, students will be better supported if there are two teachers in the classroom. One teacher can lead the class, while the other teacher can answer questions or help struggling students. It is difficult for one teacher to help all the students. Students do not receive the attention they need when there is only one teacher.

Henry (Rebuttal)

Most classrooms around the world only have one teacher. Single-teacher teaching is the traditional classroom model, which makes it the best model. Students generally have a variety of teachers that teach different subjects. Each teacher is the expert in her or his subject. Therefore, it is not necessary to have two teachers to teach one class. Furthermore, teachers have been able to support their classes alone for years. This shows that there is no need for two teachers.

Ashley (Rebuttal)

It may be harder to work with another teacher. However, just because something is harder does not mean that it is the worse option. Also, teachers can have different teaching styles as long as they define their roles in the classroom, communicate, and help each other. For example, the authoritative teacher and easygoing teacher can decide together that the authoritative teacher is in charge of disciplining students and the easygoing teacher is in charge of emotionally supporting students. That is teamwork!

Judge’s Comments

The winner of today’s debate is Ashley. Henry committed the logical fallacy called argumentum ad antiquitatem, which is an argument for tradition. Debaters commit this fallacy when they claim that something is right because it is traditional. Henry claimed that the single-teacher teaching model is better because it is the traditional classroom model. Remember that just because something is traditional does not make it superior. Tradition is important, but it is not a reason for why something is better.

Image title


VOCABULARY:

typical 전형적인
beneficial 이로운
authoritative 권위적인
easygoing 느긋한
confusing 혼란스러운
two heads are better than one 백지장도 맞들면 낫다
struggling 어려움을 겪는
in charge of ~을 담당하는
discipline 훈육하다
superior 뛰어난

KOREAN TRANSLATION:

1인 수업이 협력 수업보다 낫다

서론
전형적인 교실 모델은 선생님 한 명이 수업을 이끌어 나가는 것이다.
협력 수업은 두 명의 선생님이 여러 학생들을 가르치는 또 다른 교실 모델이다.
교실에 두 명의 선생님이 있는 것은 이로워 보일 수도 있다.
하지만, 협력 수업은 여러분의 생각보다 더 복잡하다.
각 교실 모델에는 장점과 단점이 있다.
오늘 우리의 토론자들은 어떤 교실 모델이 더 나은지에 대해 토론할 것이다.
더 나은 것은 1인 수업일까, 아니면 협력 수업일까?
Henry와 Ashley가 이 흥미로운 주제에 대해 어떻게 생각하는지 알아보자.

Henry (주장)
1인 수업이 협력 수업보다 낫다.
협력 수업이 더 효율적이려면, 선생님들은 끊임없이 팀으로 일해야 한다.
이것은 당신이 상상하는 것보다 더 어렵다.
선생님들은 종종 교육 스타일이 다르다.
한 선생님은 권위적인 교육 방식을 선호할 수도 있다.
나머지 한 명은 더 느긋할 수도 있다.
따라서, 선생님들은 수업을 다루는 방법에 대해 의견이 일치하지 않을 수도 있다.
학생들은 한 명의 선생님과 관계를 형성하는 것이 더 좋다.
한 교실에 두 명의 선생님이 있으면 학생들이 혼란을 느낄 수도 있다.

Ashley (주장)
협력 수업이 1인 수업보다 낫다.
협력 수업은 두 선생님이 자신들의 지식을 학생들과 나누게 해 준다.
백짓장도 맞들면 낫다는 것은 누구나 다 안다.
또한, 교실에 두 명의 선생님이 있으면 학생들은 도움을 더 잘 받을 수 있다.
선생님 한 명은 수업을 진행하고, 다른 한 명은 질문을 받거나 어려워하는 학생들을 도울 수 있다.
선생님 한 명이 모든 학생들을 돕는 것은 어렵다.
선생님이 오직 한 명만 있다면 학생들은 필요한 관심을 받지 못한다.

Henry (반박)
세계 대부분의 교실에는 한 명의 선생님만이 있다.
1인 수업은 전통적인 교실 모델이고, 그래서 최고의 교실 모델이다.
학생들은 보통 다양한 과목을 가르치는 많은 선생님과 만난다.
각 선생님들은 자신의 담당 과목에서 전문가이다.
따라서, 교실에 두 명의 선생님이 꼭 필요하지는 않다.
게다가, 선생님들은 수 년간 자신의 수업을 지원해올 수 있었다.
이것은 선생님이 둘이나 있을 필요는 없다는 것을 보여준다.

Ashley (반박)
다른 선생님과 일하는 것은 어려울 수도 있다.
하지만, 어떤 것이 더 어렵다고 해서 그것이 나쁜 선택 방안이라는 것을 의미하지는 않는다.
또한, 선생님들은 교실에서 자신의 역할을 정하고, 소통하고, 서로를 돕는 한 다양한 수업 스타일을 가질 수 있다.
예를 들어, 권위적인 선생님과 느긋한 선생님이 있다면 권위적인 선생님이 학생들을 훈육하는 것을 책임지고 느긋한 선생님은 학생들을 감정적으로 지원해 주기로 함께 결정할 수 있다.
그것이 팀워크이다!

심사위원 평가
오늘 토론의 승자는 Ashley이다.
Henry는 전통에 호소하는 논리적 오류를 범했다.
토론자들이 어떤 것이 전통적이므로 옳다고 주장할 때 이 오류를 범하게 된다.
Henry는 1인 수업이 전통적인 교실 모델이기 때문에 더 낫다고 주장했다.
어떤 것이 전통적이라고 해서 그것을 더 우월하게 만들어 주지는 않는다는 것을 기억하라.
전통은 중요하지만, 그것이 무언가가 더 낫다는 이유는 되지 않는다.